Monday 27 February 2012

KAT-TUN new single ~ album CHAIN~


Konnichiwa.. album terbaru group j-pop popular, KAT-TUN dah berada dipasaran sejak 22 Februari 2012.. ni merupakan album studio KAT-TUN yang ke-6 sejak penubuhan group ni.. Terdapat 17 lagu dalam album ni termasuk lagu white, change ur world, birth.. selain tu,, ade gak lagu2 baru.. leh cube dengar kat bawah-

Berikut adalah antara 3 buah single terbaru KAT-TUN dalam album nih...

1. Solider... aku paling suke lagu nih^^


2. One day.. smart gak lagu nih^^


3. Dangerous cat.. not bad!


Terbaek lah KAT-TUN!!.. awesome!!

1 comment:

  1. assalamualaikum..
    saya ni baru je nak belajar minat lagu jepun.. kalau tak salah saya , salah sorang dr kat-tun kamenashi kazuya ke?? muka dia ada familiar la..
    satu lagi saya nak mintak kebenaran copy bahasa jepun.. saya dah amek sebenarnya just belum minta kebenaran je.. kalau dibenaran saya nak post kat laman blog saya..

    ReplyDelete