Monday 31 January 2011

Kamen Rider Kiva opening song

Konnichiwa!!... gomen ne.. kat umah skang ni xde tenet... so,, lambat sikit nk update entry2 baru nih... ahaha... perghh.. lepas je dpt ptptn terus je melekat kt kedai dvd CLASSIC @ Metropoint, Kajang.. syurga segala dvd2 jepun, korea n anime... bwahahahahaa... skang ni ade byk offer utk anime2 kt situ... aku beli full episod Kemen Rider Kiva nih pon baru RM29.90... harga asal RM49.90... perghhh!! 50% diskaun.. pe ag... sebat ah... byk lg anime yg korang leh dpt full episod ngan harga RM9.90 - RM29.90... so cepat2 serbu Classic @Metropoint Kajang nih...



Skang ni ngah menonton Kamen Rider Kiva... ahah... cm ne aku leh minat ngok kamen rider nih... haih.. pelik2... hahaha... boleh tahan gak citernyer.. menarik!! suki desu!!... sblom aku cite byk pasal kamen rider kiva nih... ni hah... opening song Kamen Rider Kiva... best2!!

4 comments:

  1. isk isk isk bestnya duit pt masuk terus gi melekat kat dvdClassic

    ReplyDelete
  2. hatem~ hahaha.. sblom balik ni aku beli... aku tggu yg rm19.90 punyer.. skang ni yg ade rm39.90 nyer...
    cik alish~ ehem2.. biase la tuh.. hehehe... pas ni tggu cik blanje lak.. kikikiki

    ReplyDelete