Sunday 1 November 2009

Edisi Final Exam


Pejam celik.. pejam celik.. dah nak final exam. Cepat betul masa berlalu. Kadang2 rasa macam baru je semalam masuk semester 3 nih. Bila dh sampai final exam masing2 nak minta maaf. Elok gak tu mane lah taw dpt memudahkan utk jwb periksa nnt bile xde dosa ngan member2. hahaha.
Sebelum tu nak minta maaf pada sume budak2 kelas aku 2DDT, UTHM sepanjang berada di semester ni...huhuhu.
Aku harap korang dapat wat yg terbaik!
Do Your Best!
Ganbatte Kudasai !
Good Luck !

kepada member aku yg berada di UiTM, UTM, UPM, Unimap,UTP, Uniten, Politeknik JB, Politeknik Shah Alam, Politeknik Jitra, Politech Mara Kota Bharu ngan Bangi, UMK, ALAM, UIA n lain2.. Gud Luck in ur Final Exam. Ganbatte Kudasai
ermm... x lupa pada member aku yg baru berangkat ke Mesir menyambung pengajiannya dalam bidang perubatan.. Gud Luck n jgn lupa balik Malaysia nanti belikan aku souvenier.. hahaha (aku lupa la name u dia).. T kalu aku dpt g Jepun nanti aku belikan souvenier Jepun kat ko...hahahahaha..

No comments:

Post a Comment