Thursday 11 June 2009

dilema drama siri jepun

Moshi-Moshi. Watashi wa Azlizul desu. heeeeeeeeeeeee.. Setiap orang ade minat masing2. ade yang suke tengok cerita orang putih, cerita lawan-lawan, adventure, seram, komedi, romantik, bollywood, hollywood, malaywood dan wood2 tak termasuk tigerwood.hehehe. Tapi aku lain. aku lebih minat tengok drama-drama jepun. Entah kenapa tiba-tiba lak dtg minat ni sejak aku mula belaja bahasa jepun kat universiti aku. Setakat ni x ada lah banyak sangat yang aku dah tengok. Tapi boleh la. Antara drama yang aku dah tengok ialah:
1. Rookies
2. Gokusen, Gokusen 2 & Gokusen 3
3. Ryusei No Kizuna (Meteor Bond)

4. The Tale of Yamada Tarou
5. Team Medical Dragon
6. Hana Yori Dango season 1 & season 2
7. Office Woman 2 & Office Woman Final
8. One Litre of Tears
9. Change
10. Stand Up!
11. Unfortunate Life of Matsuko
12. GTO

Drama yang aku nak tengok sekarang ni ialah:
1. Dragon Zakura
2. Shibatora
3. Bloody Monday
4. Team Medical Dragon 2


No comments:

Post a Comment