Friday 23 September 2011

Maaf sebab lama xapdet^^

Konnichiwa!.. pertama skali nk memohon beribu-ribu-ribuan maaf kepada peminat blog Konnichiwa!!! sebab dah lama blog ni xdiselenggara..huhuhu.. Terdapat beberapa masalah dan kekangan skang nih... maaf ye...

Atas makluman,, aku skang baru je mendaftar sebagai pelajar baru UTHM dalam bidang Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal dgn kepujian ..pada 7 sept 2011... so,, walaupun ex-student sini gak,, kena jugak mengadap minggu haluan siswa... pastu beberapa perkara yang perlu diselesaikan sblom abes bulan 9 nih...

Masalah paling ketara bg aku skang ni ialah servis internet kat blog aku(blog J) kk perwira nih tersangat lah slow... ni jujur ni.. xtipu... ahah.. tu yg susah nk apdet blog nih...

jadi skang aku sedang mencari jalan alternatif untuk meng-apdet slalu blog ni... insyaallah dalam bulan oktober ni aku cuba sedaya-upaya memberikan info2 yang menarik kt korang.. oraaiiit!!^^

k,, chow,, jya^^

yg benar
masterzul

4 comments:

  1. konnichiwa..patut la lama x update. ni mesti bizy ngn mggu MHS.aq pn bru mndaftar kt UTHM 7 sep 11..mmg x d nafikn line kt kolej perwira ni mmg lembab =(

    ReplyDelete
  2. stuyd rajin2 ye masterzul..smoga terus berjaya...
    good luck n tae care..=)

    ReplyDelete
  3. patut pon lame die ilang..
    gud lak dalam pelajaran & misi menyebarkan info dalam konnichiwa.. =)

    ReplyDelete