Saturday 16 January 2010

Up Coming Drama 2010

Konnichiwa!! Akemashite Omedeto Gozaimasu..>> Dah pertengahan bulan Januari ni.. Aku kat sini dah mula busy. So, x dpt la slalu tengok drama Jepun ni.. ahaha =).. Hari ni aku nak sekali imbas jew mengenai drama2 Jepun yang baru, sama ada baru jew release kat Malaysia mahupun yang sedang ditayangkan di Jepun..

NEW RELEASE!!! (@MALAYSIA)

Tokyo Dogs

Dalam bahasa Inggeris bermaksud 'The Worst and The Best Partners'.. Drama ni baru jew abes ditayangkan di Jepun pada 21 Disember 2009.. Skang ni dah masuk Malaysia.. Skang ni aku ade kat Batu Pahat.. Harga original DVD kat sini RM 49.90.. Mahal!!.. Xde diskaun o Offer.. Tpi kat sini kena pandai2 la cari yg cetak rompak punyer.. theehehehehe.. Drama ni aku belum tengok lagi.. Coming Soon!! Drama ni berunsurkan penyiasatan polis.. Ada 10 episod jew.. Rating kat Jepun pown boleh tahan:>> 15.7 %<<: Hero drama ni Oguri Shun ngan Mizushima Hiro.. Heroin nye aku x taw woo..

Samurai High School

Nampak macam best jew drama nih.. Tapi x taw la.. kena tengok dulu.. Baru jugak selesai ditayangkan di Jepun pada 12 Disember 2010.. Hero dalam drama ni Miura Haruma ngan Shirota Yu dan lagi skali aku x kenal heroin dalam drama nih.. hehe.. Rating drama ni kat Jepun :>> 10.5% <<: Aku x taw pulak genre drama ni ape?? Tapi coming soon aku nak tengok drama nih..

Maijo Saiban

Drama ni agak suspen pulak.. Tapi tengok rating kat Jepun macam drama ni x brape best :>> 7.3% <: Hero dalam drama ni Ikuta Toma dan heroin nye Kato Ai.. Drama ni dah lama gak abes ditayang di Jepun iaitu 21 Julai 2009.. Nampak macam x best.. berkemungkinan besar aku nak tengok drama ni dan mungkin tidak..

ON AIR (@ JAPAN)


nI Drama2 Jepun yang sedang ditayangkan di Jepun..

Bloody Monday season 2
Sambungan daripada season 1.. Drama ni agak suspen.. Jalan cerita sebelum ni pown agak menarik.. Harap2 season 2 ni lagi gempak.. Drama ni memulakan tayangan nya di Jepun pada 23 Januari 2010 menerusi saluran TBS..

Code Blue season 2

Drama berunsur medikal/doktor.. Season 1 lom tengok lagi.. tpi nak try tengok gak la.. nampak pown macam best.. Hero nye Yamashita Tomohisa n heroin nye Toda Erika.. Memulakan tayangan pada 11 Januari 2010 melalui saluran Fuji Tv..

No comments:

Post a Comment